loading...

Felipe Cronin DVM

بازدید : 80
سه شنبه 18 آذر 1399 زمان : 0:07

پس از تصادف در حوالی ساعت 6 : 30 بعد از ظهر به وقت محلی ( ساعت 9 : 30 بعد از ظهر به وقت محلی در near پارک ملی کالیفرنیا در 120 پارک ملی که نزدیک به 1200 مایل مربع در سیرا نوادا در مرکز کالیفرنیا را پوشش می‌دهد , پنج نفر کشته شدند . نورتون
منبع

بازدید : 107
دوشنبه 17 آذر 1399 زمان : 16:05

پا پا پا پا . ( AP ) - به گفته مسئولان , یکی از سرویس‌های پیشین کودک , متهم به استخدام یک مادر است که موکلش را در ازای یک توصیه حضانت مطلوب , به فحشا کشانده است . اداره دادستانی منطقه دلاویر روز پنج شنبه اعلام کرد که Candace تالی 27 ساله اهل Winslow , نیوجرسی , در حال کار برای بخش کودکان و خدمات جوانان در بخش دلاویر در پنسیلوانیا بود . به گفته مسئولان , تالی این زن را به خانه رساند و از شغل خود فراتر رفت و بیش از 25 درصد از پولی را که تهیه شده‌بود , برداشت . تالی همچنین به آن زن قول داد که به او در تحریف نتایج آزمایش مواد مخدر کمک خواهد کرد . دفتر دادستان منطقه در یک خبر رسمی گفت : " تالی بخشی از یک " حلقه روسپیگری گسترده " بود . تالی در روز پنجشنبه دستگیر شد و به دو فقره قاچاق انسان برای منافع مالی , ترویج فحشا , ایجاد تهدید و سایر اتهامات مربوط متهم شد . وکیل تالی یک پیغام را برای اظهار نظر باز نکرد .

بازدید : 92
دوشنبه 17 آذر 1399 زمان : 0:06

NEW DELHI - رئیس یک بیمارستان هندی که در روزهای اخیر ده ها کودک در آن جان خود را از دست داده اند به حالت تعلیق درآمده است ، زیرا مقامات مقصر کمبود پول بودند که منجر به قطع اکسیژن پزشکی شد. دولت ایالت اوتار پرادش ، که توسط حکم هند بهاراتیا اداره می شود. حزب جناتا (BJP) ، اواخر روز شنبه رئیس کالج پزشکی دولتی BRD ، راجیف میسرا را به حالت تعلیق درآورد و دستور تحقیقات داد. در بیمارستان کالج پزشکی بابا راغاو داس در گوراخور ، در ایالت اوتار پرادش در شمال هند ، 12 آگوست 2017. رجش کومار سینگ / رسانه های APIndian گفته اند که کشته شدن 60 کودک ، 34 کودک در میان آنها ، تا حدودی ناشی شده است. کمبود اکسیژن پس از آنکه یک تأمین کننده خصوصی عرضه قبض های پرداخت نشده را کاهش داد. مقامات بیمارستان انکار کمبود اکسیژن باعث مرگ و میر شدند. نوزادان. روز یکشنبه ، جی پی. ندا ، وزیر بهداشت در کابینه نخست وزیر نارندرا مودی ، از بیمارستان در شهر گوراخپور ، در بیش از 500 مایلی شرق دهلی نو ، به همراه وزیر امور خارجه ایالت ، یوگی آدیتانات بازدید کرد. "35 کودک در سه روز در بیمارستان شمالی هند جان خود را از دست دادند ، وزیر ارشد خواستار صبر و شکیبایی شد تا تحقیقات کامل شود."

تأمین ygen به یک نقطه عطف در روابط بین بیمارستان و دولت ایالتی تبدیل شده است ، پس از آنکه رئیس بیمارستان معلق روز شنبه مقامات ایالتی را متهم کرد که به درخواست های وی برای پول پاسخ نمی دهند. "میسرا روز شنبه به خبرنگاران تلویزیونی گفت:"من حداقل سه نامه نوشتم." وی افزود که وی موضوع را در مباحث کنفرانس ویدئویی پرچم گذاری کرده بود. رویترز نتوانست فوراً با Misra تماس بگیرد. توجه او و همه درخواست های بودجه به سرعت برآورده شد. احزاب مخالف فشار بر دولت ایالتی را افزایش داده و خواستار استعفای آدیتانات و وزیر بهداشت ایالتی شدند. "این دولت قاتل است" ، حزب کنگره مخالف در اوتار پرادش. نقشه مکان گوراخپور ، هند را نشان می دهد. Google MapsUttar Pradesh پرجمعیت ترین و دارای ارزش سیاسی است.


منبع

بازدید : 73
يکشنبه 16 آذر 1399 زمان : 16:03

لاس وگاس جوامع, مردم دیگر به نهاده‌ای پایه جامعه ما که نیاز به ایجاد اعتماد دارند, اعتماد ندارند. به گفته بوش, " بهترین راه برای حل این مشکلات این است که " بهترین راه برای حل این مشکلات این است که " بهترین راه برای حل این مشکلات این است که " بهترین راه برای حل این مشکلات این است که " چارلستون " آن را حل کرده‌است. فعالان حقوق زندگی سیاه اخیراً رویداده‌ای دیگر نامزدها از جمله سناتور حزب دموکراتیک برنی ساندرز را قطع کرده‌اند.
منبع

بازدید : 86
يکشنبه 16 آذر 1399 زمان : 0:05

یکی از مقامات آژانس حفاظت از محیط‌زیست که به عنوان فلینت، بحران آب میشیگان استعفا داد، در کنگره روز سه‌شنبه مورد انتقاد شدید قرار گرفت و از اقدامات این آژانس برای انجام معامله با رئیس کنگره که برای اولین بار یاد گرفته بود که فلینت در اواخر ژوئن ۲۰۱۵ رفتار کنترل خوردگی را اجرا نکرد، دفاع کرد. در حدود ۱۴ ماه پس از آن که شهر شروع به استفاده از آب رودخانه فلینت کرد که مورد استفاده قرار نگرفت: مارک ادواردز، استاد دانشگاه ویرجینیا تک، که به افشای مشکل اصلی در آب فلینت کمک کرد و هم اکنون به هم کمک کرده‌است. جیسون چافز، R - یوتا، رئیس کمیته نظارت و اصلاح دولت در مجلس، گفت که اتهامات بسیاری برای رفتن وجود دارد. اما او بیش‌ترین انتقادات خود را از سوی سازمان حفاظت از محیط‌زیست هدایت کرد. چافز خطاب به خود گفت: "این آژانس اقدام قطعی انجام نداد مگر اینکه استعفای an" بیماران فلینت را التیام بخشد و رنج ساکنان فلینت را تسکین دهد ". ۶، ۲۰۱۶۰۱: ۲۱ سازمان بودجه در چارچوب "چارچوب فدرالیسم مشارکتی" قانون آب آشامیدنی سالم پاسخ داد، Hedman شهادت داد، که به دولت‌ها اجازه قانونی برای اجرای مقررات آب آشامیدنی را می‌دهد. او می‌گوید که گزینه‌های اجرای EPA تحت قانون بیش از سایر قوانین محیط‌زیستی فدرال محدود هستند و در حالی که من از تهدید اقدام نیروی انتظامی برای انگیزه دادن به دولت و شهر برای حرکت به جلو استفاده کرده‌ام، متوجه شدیم که گزینه‌های اجرای موجود برای ما محدود است.

پاییز گذشته ، به دلیل شرایط منحصر به فرد این پرونده ، "او به کمیته گفت. هیدمن ، مدیر سابق دفتر منطقه ای میانه غربی EPA ، در تاریخ 1 فوریه استعفا داد. او می گوید که به دلیل"ادعاهای دروغین "که او را به تصویر کشیده استعفا داد. نشستن در حاشیه در طول بحران و اینکه او"نگرانی های مطرح شده توسط یک دانشمند EPA در مورد سرب در آب را کاهش داد.". رودخانه فلینت در سال 2014 برای صرفه جویی در هزینه ، اما آب رودخانه به درستی درمان نشده و از لوله های پیری که به خانه ها و مشاغل فلینت منتقل شده اند ، منتهی می شود. سطح بالایی از سرب در خون کودکان یافت شده است ، که آلودگی سرب به ناتوانی در یادگیری و سایر مشکلات مربوط می شود. زنجیره ای از وقایع باعث شده است که ریک اسنایدر ، فرماندار جمهوریخواه ، در میان خشم از رفتار با مردم فلینت ، استعفا دهد. شهر آفریقایی-آمریکایی... تلاش فراخوان در میشیگان برای اسنایدر در حال انجام است ، که به دلیل این بحران بسیار مورد سرزنش قرار گرفته است. فرماندار قرار است روز پنجشنبه به همراه مدیر عامل سازمان حفاظت محیط زیست جینا مک کارتی در کمیته حاضر شود. مدیر اضطراری منصوب شده ایالتی که نظارت بر شهر را بر عهده دارد. منبع آب به رودخانه فلینت تغییر یافته است می گوید که وی توسط کارشناسان ایالتی و فدرال "کاملاً گمراه شده" بود که هرگز به او نگفتند که سرب در حال آب شدن به شهر است

موضوعی پیچیده و علمی. او به کمیته گفت: " ماه‌ها پس از تغییر در ماه آوریل, او بر این باور بود که اطلاعاتی که دریافت کرده‌است - بخش‌هایی از آن به لحاظ علمی پیچیده است - دقیق بود. اما در حقیقت او گفت که او باید بیشتر برای به چالش کشیدن متخصصانی که به او گفته بودند مشکلات آب فلینت برای سلامت انسان مضر است و از لحاظ جغرافیایی محدود است, در یک مرکز توزیع در یک ایستگاه آتش‌نشانی در یک ایستگاه آتش‌نشانی در فلینت در میشیگان در ژانویه ۲۰۱۰ توزیع شده‌است. اداره تحقیقات فدرال در روز سه‌شنبه اعلام کرد که در حال پیوستن به تحقیقات جنایی در مورد آب آشامیدنی آلوده به سرب در فلینت میشیگان است. این عکس از ژانویه ۲۰۱۰ گرفته شده‌است. رویترز / ربکا مک کوک, آشپز, گفت که دانستن اینکه او گمراه شده, مشکل اتفاقات پیش روی او را آسان نمی‌کند. " من عمیقاً از اتفاقی که روی ساعتم در فلینت افتاد عمیقاً صدمه دیدم ". " وابسته: هفت خانواده با سرب مسموم: اقدام کلاس فلینت, قانون مدیریت بحران ایالت که فلینت را به طور موثر تحت کنترل دولت قرار داد. این قانون " چک‌های طبیعی و توازن " دولت دموکراتیک را از بین می‌برد و " صداهای شهروندان را با قرار دادن کنترل خارج از جامعه به حداقل می‌رساند. "

witter.com/rplardner


منبع

بازدید : 116
شنبه 15 آذر 1399 زمان : 15:04

واشنگتن-گروهیازدموکرات‌هایکاخسفیددعوتدونالدترامپرابراینهارروزسه‌شنبهدرکاخسفیدرد کردندوباعثشدتافرمانده‌کلدرمورددیوارمرزیپیشنهادیخودوتعطیلیمداومدولتبا9عضواقلیتGOPمذاکره کند.امروزرئیس‌جمهورهردوحزب دموکراتوجمهوری‌خواهرابهملاقاتبانهاردرکاخسفیدپیشنهاد داد.سخنگویمطبوعاتیکاخسفید, ساراساندرز, دربیانیه‌ایکهحدود45دقیقهقبل ازاینکهجلسهآغازشودگفت:"متاسفانه,نهدموکرات‌هادراینجلسهشرکتخواهندکرد.ویگفت:"زمانآنرسیده‌استکهدموکرات‌هابرایحلبحرانمرزیوبازگشاییدولتباجمهوریخواهانمجلسناهارکاریکنند.15,201908:06ترامپبه طور مکرربارهبراندموکرات,از جملهسخنگوینانسیپلوسی,D-Califدیدارکرده‌است.ورهبراقلیتسنا, چاکشومر,D-N.Y.,باترکیباتمختلفیازمذاکره کنندگانGOP, امادوطرفدریکبن‌بستباقی ماندند.رئیسیکیازنمایندگانمجلسکهدرروزسه‌شنبهگذشتهباپلوسی,شومر,ودیگررهبراندموکراتوجمهوری‌خواهدیدارکردهبود,پرسید:"مشکلاینجلساتکاخسفیدایناستکهماهرگزنمی‌دانیمچهچیزیدرحالراه رفتنهستیم",ودموکرات‌هامی‌گویندکهاگراودولترابازگشاییکنددرعرض30روزموافقتخواهدکردکهآیااوموافقتخواهدکردکه بودجهرادرعرض30روزتامینکندیاخیر.

بیرون از اتاق. دستیار گفت ، ترامپ "خداحافظی"را صادر کرد. در بالای ماهیت غیرقابل پیش بینی تعامل با ترامپ ، معاون گفت: قانونگذاران دعوت شده قادر به قطع معامله با او نبودند."این چیزی نیست. دستیار سیاسی گفت. "ما قدرت مذاکره نداریم."پس از آن ، جمهوریخواهانی که در این نشست حضور داشتند ، دموکرات ها را به هم زدند. "این کاملاً یک بحران است." نماینده جودی آرینگتون ، R-Texas ، از مهاجرت غیرقانونی و جریان درگیری در سراسر ایالات متحده گفت. مرز با مکزیک ، خواستار امتناع دموکرات ها برای دادن پول به دیوار به نمایش گذاشتن"چرت های حزبی" است. سه شنبه قبل از اعلام اینکه دموکرات ها شرکت نمی کنند. کارگروه حل مسئله - تا ساعت 1:45 بعد از ظهر. به گفته یک مقام کاخ سفید و یک معاون ارشد دموکراتیک در کاپیتول هیل ، دیدار چهارشنبه با ترامپ.


منبع

بازدید : 80
شنبه 15 آذر 1399 زمان : 12:24

در این مقاله شرایط و مراحل طلاق توافقی به طور کامل توضیح داده شده است تا موکلین گرامی با اطلاع کافی نسبت به طی نمودن این مراحل تصمیم گیری نمایندو در صورت لزوم می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی در جهت تهیه و تنظیم دادخواست طلاق توافقی و یا اعطای وکالت به وکلای گروه حقوقی اوستا استفاده نمایند.

مراحل طلاق توافقی

طلاق توافقی چیست؟


نوعی طلاق است که زوجین در آن در مورد تمامی مواردی که در هنگام طلاق می بایست درباره ی آنها تصمیم گرفته شود توافق دارند یا به دلیل شرایط وجود و عدم وجود تمایل به ادامه ی زندگی با گذشت در موارد تعیین شده قانونی به توافق خواهند رسید.

موسسه ی حقوقی اوستا با استفاده از تجربه ی خود پاسخگوی شما عزیزان است . در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فوق حرفه ای ما در ارتباط باشید . مشاوران حقوقی موسسه ی اوستا به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات شما کاربران محترم را بررسی میکند. 45403-021

در فرم توافق زوجین برای طلاق توافقی چه مواردی باید ذکر شود؟


مهریه
زوجین باید توافق کنند که آیا زوجه بخشی از مهریه یا تمام مهریه را دریافت نمایند یا خیر. در بسیاری از مواقع در طلاق توافقی زوجه در ازای مبلغ یا مالی نظیر خودرو یا ملک و یا هر چیز دیگری مابقی مهریه را میبخشند.

در بعضی از موارد نیز زوجین در ازای مبلغی به صورت اقساط مالی مثلا 3 میلیون تا مدت معین 5 سال مابقی مهریه را میبخشد.

توجه کنید که اگر زوجه با وکالت طلاق به دادگاه مراجعه نماید بر اساس عرف و رویه قضایی می بایست

بخش اعظمی از گرفتن مهریه خود را یعنی حداقل نصف آن را به زوج ببخشد.

گرفتن نفقه پس از طلاق توافقی

حضانت
حضانت فرزندان تا سن 7 سالگی با مادر است و پس از آن تا سن بلوغ با پدر است. سن بلوغ برای دختران 9 سال و برای پسران 15 سال است.

باید توجه داشت که اگر:

زوجین باهم و بدون وکالت نامه برای طلاق توافقی اقدام نمایند باید بر سر حضانت توافق نمایند که آیا حضانت تا سن بلوغ با یکی از زوجین باشد و یا حضانت مطابق قانون بین زوجین تقسیم شود .

اگر زوجه با وکالت نامه طلاق به دادگاه مراجعه نماید، باید حق تعیین حضانت فرزندان در وکالت نامه قید شده باشد در غیر این صورت حضانت مطابق قانون تا 7 سال به مادر داده خواهد شد.

نفقه
گرفتن نفقه ، درصورتی که زوجه نفقه ی معوقه داشته باشد می بایست در مورد بذل و یا گرفتن آن با همسر خود توافق نماید.

اجرت المثل
به معنای کارهایی است که زن در خانه انجام داده است. در صورتی که زن بخواهد از شوهر خود اجرت المثل بگیرد باید در مورد آن با شوهر خود توافق نماید.

جهیزیه
زوجه در صورتی که فاکتور اجناسی را که خریداری کرده است داشته باشد یا سیاهه ای که به هنگام عقد به امضای داماد رسیده باشد را در اختیار داشته باشد می تواند جهیزیه ی خود را از منزل شوهر پس بگیرد

آیا انجام مشاوره ی روانشناسی در مراکز بهزیستی و غربالگری مجاز معرفی شده برای طلاق توافقی الزامی است؟
بله،در این مرحله زوجین باید از طریق سامانه تصمیم و مراجعه حضوری به این مراکز درخواست مشاوره طلاق خود را مطرح کنند و پس از آن با معرفی به مشاور روانشناس باید حداقل 5 جلسه مشاوره را بگذرانند در صورتی که روانشناس تشخیص دهد که ادامه ی زندگی به صلاح زوجین نیست گواهی عدم انصراف از طلاق صادر می کند.

حداقل زمان مشاوره برای 5 جلسه روانشناسی چند روز است؟
45 روز و پس از آن با تشخیص روانشناس گواهی عدم انصراف طلاق صادر می شود.

پس از آن که گواهی عدم انصراف از طلاق را گرفتیم چه اقدامی باید بکنیم؟
باید به همراه گواهی عدم انصراف از طلاق به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق توافقی را مطرح نمایید. پس از ثبت دادخواست براساس محل زندگی مشترک زوجین به شعبه و دادگاه صالح ارجاع می گردد.

مشاوره حقوقی رایگان

دادگاه با بررسی مدارک و صدور عدم امکان سازش چه درخواستی را صادر می کند؟
دادگاه از زوجه می خواهد که برای آزمایش بارداری به آزمایشگاه مراجعه نماید.

اگر زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند می تواند به مهریه ی خود رجوع کند؟
چنانچه زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند حتی در عده نیز نمیتواند به مهریه ی خود رجوع کند.

چنانچه زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند ایا مرد میتواند همسر خود را طلاق ندهد؟
در صورتی که زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند زوج میتواند از طلاق رجوع کند و همسر خود را طلاق ندهد.

اگر زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد حتما باید در رای دادگاه ذکر گردد؟
در صورتی که زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد باید حتما در رای دادگاه ذکر گردد در غیر این صورت زن در زمان عده می تواند به مهریه ی خود رجوع کند.

اگر زن به هنگام طلاق باکره باشد به او مهریه ی کامل تعلق میگیرد؟
خیر، اگر زن هنگام طلاق باکره باشد به او نصف مهریه تعلق میگیرد.

ایا مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید؟
بله،در صورتی که پس از صدور دادنامه، زن حاضر به اجرای صیغه ی طلاق نباشد چون حق طلاق با مرد است مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید.

برای اطلاع بیشتر از این قوانین با مشاورین ما در موسسه حقوقی اوستا به آدرس اینترنتی www.avestalaw.com و یا شماره تماس موسسه، تماس حاصل فرمایید: 45403-021

ایا زوجه میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید؟
در صورتی که زوجه از شوهر خود وکالتنامه ی طلاق داشته باشد میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید. البته باید در وکالتنامه شرط قابل توکیل به غیر بودن لحاظ شده باشد در غیر این صورت وکالتنامه اثر قانونی نخواهد داشت.

http://parsinews.ir/news/page/e53ef1e8db604e3b8514b87e27bee845

برچسب ها طلاق ,
بازدید : 61
شنبه 15 آذر 1399 زمان : 12:23

در این مقاله شرایط و مراحل طلاق توافقی به طور کامل توضیح داده شده است تا موکلین گرامی با اطلاع کافی نسبت به طی نمودن این مراحل تصمیم گیری نمایندو در صورت لزوم می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی در جهت تهیه و تنظیم دادخواست طلاق توافقی و یا اعطای وکالت به وکلای گروه حقوقی اوستا استفاده نمایند.

مراحل طلاق توافقی

طلاق توافقی چیست؟


نوعی طلاق است که زوجین در آن در مورد تمامی مواردی که در هنگام طلاق می بایست درباره ی آنها تصمیم گرفته شود توافق دارند یا به دلیل شرایط وجود و عدم وجود تمایل به ادامه ی زندگی با گذشت در موارد تعیین شده قانونی به توافق خواهند رسید.

موسسه ی حقوقی اوستا با استفاده از تجربه ی خود پاسخگوی شما عزیزان است . در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فوق حرفه ای ما در ارتباط باشید . مشاوران حقوقی موسسه ی اوستا به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات شما کاربران محترم را بررسی میکند. 45403-021

در فرم توافق زوجین برای طلاق توافقی چه مواردی باید ذکر شود؟


مهریه
زوجین باید توافق کنند که آیا زوجه بخشی از مهریه یا تمام مهریه را دریافت نمایند یا خیر. در بسیاری از مواقع در طلاق توافقی زوجه در ازای مبلغ یا مالی نظیر خودرو یا ملک و یا هر چیز دیگری مابقی مهریه را میبخشند.

در بعضی از موارد نیز زوجین در ازای مبلغی به صورت اقساط مالی مثلا 3 میلیون تا مدت معین 5 سال مابقی مهریه را میبخشد.

توجه کنید که اگر زوجه با وکالت طلاق به دادگاه مراجعه نماید بر اساس عرف و رویه قضایی می بایست

بخش اعظمی از گرفتن مهریه خود را یعنی حداقل نصف آن را به زوج ببخشد.

گرفتن نفقه پس از طلاق توافقی

حضانت
حضانت فرزندان تا سن 7 سالگی با مادر است و پس از آن تا سن بلوغ با پدر است. سن بلوغ برای دختران 9 سال و برای پسران 15 سال است.

باید توجه داشت که اگر:

زوجین باهم و بدون وکالت نامه برای طلاق توافقی اقدام نمایند باید بر سر حضانت توافق نمایند که آیا حضانت تا سن بلوغ با یکی از زوجین باشد و یا حضانت مطابق قانون بین زوجین تقسیم شود .

اگر زوجه با وکالت نامه طلاق به دادگاه مراجعه نماید، باید حق تعیین حضانت فرزندان در وکالت نامه قید شده باشد در غیر این صورت حضانت مطابق قانون تا 7 سال به مادر داده خواهد شد.

نفقه
گرفتن نفقه ، درصورتی که زوجه نفقه ی معوقه داشته باشد می بایست در مورد بذل و یا گرفتن آن با همسر خود توافق نماید.

اجرت المثل
به معنای کارهایی است که زن در خانه انجام داده است. در صورتی که زن بخواهد از شوهر خود اجرت المثل بگیرد باید در مورد آن با شوهر خود توافق نماید.

جهیزیه
زوجه در صورتی که فاکتور اجناسی را که خریداری کرده است داشته باشد یا سیاهه ای که به هنگام عقد به امضای داماد رسیده باشد را در اختیار داشته باشد می تواند جهیزیه ی خود را از منزل شوهر پس بگیرد

آیا انجام مشاوره ی روانشناسی در مراکز بهزیستی و غربالگری مجاز معرفی شده برای طلاق توافقی الزامی است؟
بله،در این مرحله زوجین باید از طریق سامانه تصمیم و مراجعه حضوری به این مراکز درخواست مشاوره طلاق خود را مطرح کنند و پس از آن با معرفی به مشاور روانشناس باید حداقل 5 جلسه مشاوره را بگذرانند در صورتی که روانشناس تشخیص دهد که ادامه ی زندگی به صلاح زوجین نیست گواهی عدم انصراف از طلاق صادر می کند.

حداقل زمان مشاوره برای 5 جلسه روانشناسی چند روز است؟
45 روز و پس از آن با تشخیص روانشناس گواهی عدم انصراف طلاق صادر می شود.

پس از آن که گواهی عدم انصراف از طلاق را گرفتیم چه اقدامی باید بکنیم؟
باید به همراه گواهی عدم انصراف از طلاق به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق توافقی را مطرح نمایید. پس از ثبت دادخواست براساس محل زندگی مشترک زوجین به شعبه و دادگاه صالح ارجاع می گردد.

مشاوره حقوقی رایگان

دادگاه با بررسی مدارک و صدور عدم امکان سازش چه درخواستی را صادر می کند؟
دادگاه از زوجه می خواهد که برای آزمایش بارداری به آزمایشگاه مراجعه نماید.

اگر زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند می تواند به مهریه ی خود رجوع کند؟
چنانچه زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند حتی در عده نیز نمیتواند به مهریه ی خود رجوع کند.

چنانچه زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند ایا مرد میتواند همسر خود را طلاق ندهد؟
در صورتی که زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند زوج میتواند از طلاق رجوع کند و همسر خود را طلاق ندهد.

اگر زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد حتما باید در رای دادگاه ذکر گردد؟
در صورتی که زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد باید حتما در رای دادگاه ذکر گردد در غیر این صورت زن در زمان عده می تواند به مهریه ی خود رجوع کند.

اگر زن به هنگام طلاق باکره باشد به او مهریه ی کامل تعلق میگیرد؟
خیر، اگر زن هنگام طلاق باکره باشد به او نصف مهریه تعلق میگیرد.

ایا مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید؟
بله،در صورتی که پس از صدور دادنامه، زن حاضر به اجرای صیغه ی طلاق نباشد چون حق طلاق با مرد است مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید.

برای اطلاع بیشتر از این قوانین با مشاورین ما در موسسه حقوقی اوستا به آدرس اینترنتی www.avestalaw.com و یا شماره تماس موسسه، تماس حاصل فرمایید: 45403-021

ایا زوجه میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید؟
در صورتی که زوجه از شوهر خود وکالتنامه ی طلاق داشته باشد میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید. البته باید در وکالتنامه شرط قابل توکیل به غیر بودن لحاظ شده باشد در غیر این صورت وکالتنامه اثر قانونی نخواهد داشت.

http://parsinews.ir/news/page/e53ef1e8db604e3b8514b87e27bee845

برچسب ها طلاق ,
بازدید : 86
جمعه 14 آذر 1399 زمان : 23:07

محققان نورشناسی , یک چیپ کوچک ایجاد کرده‌اند که تصویر projected را بدون روشن کردن نور روشن از طریق یک تصویر کوچک ایجاد می‌کند , و در واقع از هیچ کدام از لنزها استفاده نمی‌کند . در عوض , از فیزیک پرتو نور برای " خم کردن " یک پرتو لیزر به سمت جایی که نیاز به رفتن دارد , استفاده می‌کند . اما این سیستم‌ها به ابزارهای مکانیکی حرکت کردن لیزر در اطراف خود تکیه می‌کنند - servos کوچک و آینه‌ها چندین بار در ثانیه کج می‌شوند و در بلند مدت بسیار سریع‌تر و قابل‌اعتمادتر هستند " . همان طور که امواج آب می‌توانند به یک آرایه فازی well.The chip.Ali / CaltechThe اضافه شوند , نور می‌تواند با استفاده از یک لیزر و مجموعه‌ای از راهنماهای سبک برای حرکت امواج نوری که دقیقا برای ارسال یک پالس نور در یک جهت خاص پیکربندی شده‌اند , ایجاد شود . در اصل , نور لیزر از هم جدا می‌شود و recohered - اما به جای دیگری می‌رود . این تراشه فقط چند نانو متر طول می‌کشد . این چیپ تنها یک نمونه اولیه برای اثبات این مفهوم است , اما چیپ , فقط یک مربع کوچک , می‌تواند در نهایت برای تولید تصاویر بزرگ و روشن ساخته شود - یا با اسکن کردن در هر پیکسل در یک تصویر , مانند یک پروژکتور لیزر , یا قطعات متحرک
منبع

بازدید : 77
جمعه 14 آذر 1399 زمان : 15:06

دادستان‌ها روز پنج شنبه گفتند که دادگاه عالی ماساچوست در روز چهارشنبه محکومیت غیر عمد یک زن را تایید کرد که خودکشی دوست پسرش را از طریق پیام‌های متنی مبنی بر اینکه او مسئول بمب‌گذاری انتحاری ماه ژوئیه بود, به زندان خواهد فرستاد. براساس نظر دادگاه عالی, " شواهد علیه متهم ثابت کرد که او با رفتار گستاخانه و بی‌ملاحظه, مرگ قربانی را خودکشی کرده‌است. " " اعتقاد او به قتل غیر عمد به عنوان مجرم جوان از نظر قانونی و قانونی ضعیف نیست. بنابراین حکم تایید می‌شود. " کنراد سوم ", نوجوان که زندگی خود را با کمک او به انجام رسانده بود, روی تلفن همراه با روی بود. در آن زمان, کارتر در حدود یک ماه مرخصی گرفت و در حدود یک ماه مرخصی روانی گرفت. قاضی دادگاه نوجوانان شهرستان بریستول به او گفت که " سوار تراک خود شود. " در حالی که خود متهم توضیح می‌داد, و ما به خاطر اهمیت آن تکرار می‌کنیم, " [قربانی] تقصیر من است, چون من در تماس تلفنی با او بودم و او ترسیده بود و من f - - کینگ به او گفته بود که به خانه بازگردد. وکلای او در بیانیه‌ای گفتند: " ما از تصمیم دادگاه مایوس شده‌ایم. " " ما همچنان باور داریم که میشل کارتر منجر به مرگ غم‌انگیز کنراد روی نشد و مسئول خودکشی وی نیست. "

در این بیانیه , تیم دفاع said.Her 28 روز فرصت دارد تا از دادگاه عالی درخواست تجدید نظر در حکم خود را بنماید . طبق گفته prosecutors.But , وکیل‌مدافع ناحیه بریستول , در روز دوشنبه زمانی که دادستان از قاضی Moniz خواست تا در برابر حبس ابد محاکمه شود , مقامات گفتند که اگر قاضی پرونده دادرسی دیگری یا یک روز دیگر را برای تسلیم شدن درخواست کند , به گفته prosecutors.But , علی‌رغم موانع رویه‌ای که هنوز در پیش است , قاضی دادگاه منطقه بریستول خواستار این است که دادگاه رسیدگی بعدی را ملغی کند . کوین در بیانیه‌ای اعلام کرد : " این پرونده یک تراژدی برای همه افرادی است که در دادگاه عالی تحت حمایت قرار گرفته‌اند ." دادگاه


منبع

بازدید : 80
پنجشنبه 13 آذر 1399 زمان : 23:06

راه " ابولا " به ایالات‌متحده ممکن است در پشت تاکسی Jiminez Grugbaye آغاز شده باشد . او به شبکه سی ان بی سی گفت : " توماس اریک دانکن , تنها بیمار مبتلا به بیماری در ایالات‌متحده , به Nathaline ویلیامز که 19 سال سن داشت کمک کرد تا از تاکسی Grugbaye برای درمان خود در روز 15 سپتامبر استفاده کند . از سه بیمارستان اخراج شد و a baye گفت که از دهانش خون جاری شده‌است , اما به او گفته شد که زبان خود را گاز گرفته‌است , و به او اطمینان داده شد که " ابولا " است . او گفت : " او نمی‌توانست تنهایی راه برود . " خانواده ویلیامز و دیگران که از او مراقبت می‌کردند به او کمک کردند . او بر این باور است که دانکن وقتی از خانه خارج شدند , در کنار او نشسته بودند , اما در بازگشت با بیمار باردار بود , که در برخی از گزارش‌ها به عنوان Marthalene.Dunc کمک کرد تا هنگامی که آن‌ها به خانه رسیدند , کمک کند ویلیامز را حمل کنند . او چند ساعت بعد درگذشت و در روزه‌ای بعد برادرش فوت کرد و امروز هر دو پدر و مادر به نام " ابولا " در بیمارستان بستری هستند . مقامات لیبریا در حال حاضر قصد دارند تا دانکن را تحت پی‌گرد قانونی قرار دهند و گفتند که وی در مورد پرسشنامه بهداشت فرودگاه به دروغ گفت که او هیچ تماسی با " ابولا patients.Dall " به نام راننده
منبع

بازدید : 74
پنجشنبه 13 آذر 1399 زمان : 15:05

بنابراین , آن داستان قدیمی من است , من از همان لحظه‌ای که از او خواهش کردم که مرا به عنوان آهنگ مورد علاقه من در کتاب نوزاد بخرد , من او را دوست داشتم , حتی اگر می‌دانستم که او به عنوان یک کودک در سراسر دبیرستان به من می‌گفت , حتی اگر من می‌دانستم که او یک قهرمان است که نه تنها به زیبایی استعداد دارد بلکه به من اجازه می‌دهد که با رویاهای من تفاوت داشته باشد … بی‌توجهی او به استانداردهای دیگران به من کمک کرد . من می‌توانستم متفاوت باشم و به عنوان یک فرد در این سبک زندگی کنم , من بزرگ‌تر شدم و به طرزی ناشیانه شروع به توسعه هویت ام کردم , آهنگ‌های کلیدی که به بخش‌هایی از پل personal برخورد کردند و تحت زیر ماه گیلاس به راهنمای زندگی و برخورد با بدبختی تبدیل شدند . این آهنگ‌ها و soundtracks شعار دوستان من شدند و من جرات کردم وضعیت فعلی و روش درمان خود را هنگامی که ما

ack یا سفید? راست می‌گویم? " و … همه ما معمولی بودیم در مقایسه با سینتیا گل … سینتیا " زیباترین لباس را با جوراب‌های رنگی مختلف به تن داشت. زمانی که ساعت‌های طولانی را در حال مطالعه کتاب‌های او گذراندم, مادرم می‌خندید و اشعار خود را برای معانی پنهان و سرنخ‌های مربوط به این " چیزی که زندگی نامیده می‌شود " و دلارها را برای این " چیزی که زندگی نامیده می‌شد ", تشریح می‌کرد. مسلماً چند تا چک را برای عشق شاهزاده رد کردم. او همیشه اولین عشق من خواهد بود. من مطمئن هستم که تنها نیستم که می‌گویم, هیچ‌کس مرا به عنوان یک شاعر عملکرد جوان, تحت یکی از اسامی مستعار من (ملودی), با استفاده از تقریباً صد عناوین از ترانه‌های امیر درک نخواهد کرد. از شهر مینیاپولیس به شهر کوچک شهر پورت آلن, لوئیزیانا, مردی که در صنعت موسیقی تسلط پیدا کرد به ما نشان داد که نیازی به سیستم دیگری نداریم تا موفق شویم و جهان را تغییر دهیم. درست مثل اینکه می‌دانستم

منهرگزحاضرنبودمدرboxesکهجامعهاحساس می‌کرددرآنباشم, جا بگیرم.با این حال,تعجبمی‌کنمکهآیا شاهزادهاینتاثیرراکهحقیقتابرمردمیکههرگزندیدهبوددرک می‌کندیانه .پنجشنبهشببسیاریاز هواداراندررختخواببادر نظر گرفتنمرگ و میرمابستری شدند, چوناویکنمادبودکهتصورمی‌کردیمقادربهمردننیست.منظورماین است کهآنمرددرآب‌هایدریاچهMinnetonka.Didتصفیهشده‌بودومی‌دانستکه چگونهموسیقیونگرشاودرنسلیبودکهدر موردعشق,سکس,جنگ,مرگ,مواد مخدروانقلاباز طریقاشعاراویاد گرفت?در طیسال‌ها,عشقمنبهشاهزاده,زندگیاو,نیازاوبهکمال,وبی‌توجهیاوبهاستانداردهایدیگراندیدگاهمنرا شکل داد.منمی‌توانم"متفاوت"باشموبه عنوانیکفرددرایندنیاوجود داشته باشم.تحسینمنازاوبه خوبیشناخته‌شدهبودکهدر21آوریلسال 2016,تلفنوmessengersباپیام‌هاییازطرف دوستانوخانوادهمنفجر شدکهمی‌گفتند:" اولینفردیکهفکرکردمشماهستید,حالتخوباست?"پرنسدرstage,روتردام,هلند,ششمجولای1992.RobVerhorst/RedfernsBeyondموسیقیخود,انقلابشاهزادهبراینسلیازکودکانیکهدراوجطلاقرشدکرده‌اندوباتولدتکنولوژیشخصیکهبهمااجازهمی‌دهدتا خودراازبقیهجهانجداکنیم-به عنوانهویتخودمختاری,کشفخود,آزادیبیان,وتواناییایجادوشناساییخودکهبسیاریازوالدینمافاقدآنبودند, تجسمکرد.درطولزندگیاو,اوهرکدامازماراتشویق کردتاوضعموجودرا"ایجادکنیم",در حالیکهدردنیاییکهبهکودکانآموزشمی‌دهدکهسازگاریداشتهباشند,پرنسبهمایاددادکهماچگونهمی‌توانیمباهمکارکنیم وچیزیبزرگ‌ترازخودمانبسازیم.باهم‌کاری‌هایخود,سلام

ارتقاء و گنجاندن زنان هنرمند و تهیه کننده و باز بودن وی برای خلق او صدایی را به وجود آورد که آزمایش زمان را پشت سر می گذارد. لازم به ذکر نیست که او مدلی از هنرهای مستقل را ساخت که قبل از Paisley Park ناشناخته بود. پرینس در کنسرت آخر خود در تئاتر فاکس در آتلانتا در تاریخ 14 آوریل 2016 اجرا کرد. Amiee Stubbs می بینید ، قبل از Tidal شاهزاده بود ، و قبل از Beyhive پارک Paisley و NPG وجود داشت. بنابراین من بیدار هستم که در رختخواب فکر می کنم در مورد مرگ و میر من و این واقعیت است? مثل من تصمیم گرفت که این سرنوشت او یک فوق ستاره موسیقی باشد و او با استعدادهای خود خودخواه نخواهد بود. پاسخ: چگونه شاهزاده مردانگی را از طریق موسیقی خود تعریف کرد ، OnstageI با بسیاری از سؤالات گرفتار می شوم: آیا شاهزاده می دانست؟ پس از پیروزی در نبرد با برادران وارنر ، "جنگ داخلی طولانی مدت جنگ" ، که او خواهد مرد و این برای میلیون ها هوادار خود در ماه آوریل برف خواهد گرفت? من می دانم که وقتی سؤال بزرگتر را می پرسم ، تنها نیستم ، چه کسی شاهزاده بعدی خواهد بود ، بلکه چگونه هر یک از ما ، فرزندان رنگین کمان خود ، میراث خود را احترام می گذاریم? چه تأثیراتی می توانیم بر جهان داشته باشیم ، باران بنفش ما ، نشانه بارها یا حتی هرج و مرج و بی نظمی ما چه خواهد بود? چگونه به نسل بعدی خواهیم آموخت که عجیب بودن مسیری است که می توانید طی کنید یا آن وسواس ، اشتیاق و کمی عجیب فقط ما را برآورده نمی کند بلکه می تواند جهان را نیز تغییر دهد. ما عذرخواهی می کنیم ، این فیلم منقضی شده است. اولین اجرای TODAY شاهزاده: عشق به سیستم وارد شوید 1994 آوریل 22 ، 201604: 55Angélique Roché ، وکیل و متخصص ارتباطات ، مدیر ارشد امور خارجه در بنیاد خانم برای زنان است.


منبع

بازدید : 125
چهارشنبه 12 آذر 1399 زمان : 23:08

مقامات آمریكا و تحلیلگران خاورمیانه روز سه شنبه گفتند كه دستگیری مرد متهم به رهبری یورش مرگبار به كنسولگری آمریكا در بنغازی لیبی ، بیش از یك پیروزی سیاسی و قانونی است. این مرد ، احمد ابو خاتالا ، كه اعتقاد بر این است که در اوایل دهه 40 او ، در حمله سپتامبر 2012 با اتهامات سرمایه ای روبرو شد ، که در آن کریستوفر استیونز ، سه سفیر ایالات متحده در لیبی ، کشته شدند. وی شناخته شده است که حداقل از یک اقدام به ترور انتقام جویانه جان سالم به در برده است. ثبت نام برای شکستن هشدارهای خبری از NBC NewsKhattala به عنوان رهبر ارشد شاخه بنغازی گروه تروریستی انصار الشریعه توصیف شده است ، که برای تحمیل قانون شرع اسلامی در سراسر کشور تلاش می کند. لیبی. اما او به عنوان "یک چهره ساده" دیده می شد... مانند رهبر فعلی "ساختار بزرگتر انصار الشریعه ، محمد الظواهی ، به گفته فردریک وهری ، تحلیلگر لیبی و خلیج فارس برای اوقاف کارنگی برای صلح بین المللی. اسیر مظنون بنغازی: مدت طولانی عقب افتاده است? 17 ژوئن 201404: 02 پس از حمله به کنسولگری ، خاتالا شروع به مصاحبه کرد ، اما همه را به خاطر طعنه زدن به ایالات متحده به دلیل عدم یافتن و دستگیری وی ، مصاحبه کرد - بخشی از الگوی طولانی رفتاری که باعث شد سایر شبه نظامیان او را "غیر عادی"بدانند. بهترین و در بدترین حالت"یک مسئولیت" ، وهری در مصاحبه تلفنی از هند به NBC News گفت

شبه نظامیان اسلامی. اوباما: اسیر مظنون بنغازی پیام قوی را ارسال می کند ژوئن 17 ، 201401: 36 "برای ما مهم است که پیامی را به جهانیان بفرستیم که وقتی آمریکایی ها مورد حمله قرار می گیرند ، مهم نیست که چقدر طول بکشد ، ما افراد مسئول را پیدا خواهیم کرد. و ما آنها را به عدالت خواهیم رساند. "رئیس جمهور باراک اوباما روز سه شنبه در رویدادی در پیتسبورگ گفت:" من فکر می کنم این کاملاً مربوط به هدفی است که در کشور داشتیم. جی کارنی به خبرنگاران گفت. "این تمرکز ما بوده است."کارنی خاتالا را فقط به عنوان "چهره اصلی در حملات" توصیف کرد و گفت که "نمی خواهد او را به عنوان رهبر معرفی کند." وری گفت:"من حتی فکر نمی کنم او چنین بوده است. فعال [از زمان حمله بنغازی]? این واقعاً در مورد آوردن کسی به عدالت است نه اینکه جلوی عملیات فعلی را بگیرد. "خاتالا کیست. احمد ابو خاتالا عملیات تروریستی خود را در خانه در لیبی نگه داشته است. اعتقاد بر این است که خاتالا در اوایل دهه 1970 در بنغازی متولد شده است

در سال ۲۰۱۱، پس از اینکه he'd "Gen. Abdel Jarra"، معاون وزیر کشور سابق، پس از گذراندن شب در "بازداشت قضایی" سه ماه بعد، در روز ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۲، کنسولگری ایالات‌متحده در بنغازی، تحت حمله شدید قرار گرفت، به شهرت رسید. سفیر استیونز که در حال بازدید از کنسولگری بود کشته شد، همراه با شان اسمیت، یک مقام امنیتی وزارت امور خارجه و گلن دوهرتی، که هر دو به عنوان رئیس CIA توصیف شدند و به سرعت به عنوان مظنون پیشرو ظاهر شدند. نماینده FBI، جیمز Rogers، که یکی از منتقدان برجسته کمیته اطلاعات است، گفت: "اگر مجرم شناخته شود، اگر مجرم شناخته شود، متهم به قتل یک فرد در جریان حمله به یک سلاح گرم در رابطه با جرم علیه تروریسم خواهد بود"، و من فکر می‌کنم که این یک مثال خوب از آن است: "من بسیار از کسانی که این عملیات را انجام می‌دهند خوشحال هستم".

عملیات را کنار هم گذاشت . آفرین . Wehrey گفت : " من فکر می‌کنم که این می‌تواند پیام اشتباهی را به مردم لیبی بفرستد که ما فقط به عملیات تروریستی اهمیت می‌دهیم " . او گفت : " من فکر می‌کنم که این می‌تواند پیام اشتباهی را به مردم لیبی بفرستد که ما فقط به عملیات تروریستی اهمیت می‌دهیم " . من


منبع

بازدید : 69
چهارشنبه 12 آذر 1399 زمان : 15:08

تامی بورن ، بومی بالتیمور ، زاویه ای از فیلم بدنام Toya Graham را به خود جلب کرد. تصویر گراهام به معنای واقعی کلمه در حال گذاشتن اسمک بر روی پسرش و ضرب و شتم او از پیوستن به آشوبگران ، به عنوان مادری که آنچه را که باید انجام داد ، جشن گرفته شده است. پسرش را از خیابانها بیرون بیاورید. "این احتمالاً یک چیز نجات دهنده زندگی برای آن کودک بود ، احتمالاً غم و اندوه زیادی را نجات داد.". زنگ تفريح. او فلاش زرد را دید - این خانم گراهام بود که در میان بسته های مردان جوان در بالای زرد قناری ایستاده بود - و او را دنبال کرد که پسرش را مورد سرزنش قرار داد. "این همان چیزی است که دیروز به شدت مورد نیاز بود.". "بچه های زیادی هستند که راهنمایی در زندگی خود ندارند تا جلوی انجام کارهایی را بگیرند. من بلافاصله پس از آن به مادرم زنگ زدم تا به او اطلاع دهم که حالم خوب است." تامی بورن در نزدیکی Mondawmin Mall در محل کار بود. او نتوانست کمک کند اما از رسانه های اجتماعی خود مطلع شد که خیابان های خارج از دفتر وی با دانشجویان پر می شود. او ناهار را گرفت و به سمت عمل رفت. از دبیرستان همسایه در خیابان ، ده ها دانش آموز همگرا شده بودند و شروع به نزدیک شدن به خطوط پلیس کردند. "آنها دلایل معتبری برای عصبانیت دارند ، اما تقریباً مثل این است که آنها هیچ چیزی را نمی دانند. بهتر. همه آنها می دانند که شلاق زدن و خشونت است. بورن گفت: "این باعث نمی شود آنها اراذل و اوباش شوند ، آنها را به غیر از بچه هایی که به عشق احتیاج دارند ، تبدیل نمی کند." در حالی که بورن به بازار می رفت ، مأمورین ورود را محدود می کردند: هر کسی 21 ساله بود و تحت آن نبود. مجاز در داخل. بورن به ایستگاه اتوبوس در کنار بازار ، یک منطقه استراتژیک پیاده روی کرد زیرا "هر دبیرستان یک اتوبوس دارد که شما را به آن ایستگاه می برد" ، او توضیح داد. در ابتدا دانش آموزان حضور مسالمت آمیز داشتند و چیزی جز کلمات پرتاب نمی شود. و بعد کسی بطری انداخت. بورن به یاد می آورد: "سپس زشت شد ، آنها شروع به پرتاب سنگ کردند."

انتونی Batts , کمیسر پلیس timore در یک کنفرانس مطبوعاتی در شب دوشنبه گفت : " شما یک مادر داشته‌اید که بچه‌ای را که کلاه بر سر داشت را گرفته بود و او شروع به کتک زدن او کرد , زیرا او بسیار دست‌پاچه بود . " من آرزو می‌کنم که والدین بیشتری داشته باشم که امشب بچه‌های خود را به آنجا ببرند " . او در مصاحبه‌ای با شبکه خبری CBS گفت که نگرانی اولیه او از پسرش محافظت می‌کند " او به من ارتباط چشمی داد . گراه‌ام گفت : " در این نقطه , شما می‌دانید که حتی به دوربین فکر نکنید و یا چیزی مانند آن , " من تنها


منبع

بازدید : 90
سه شنبه 11 آذر 1399 زمان : 23:48

Consensual divorce

طلاق توافقي چيست ؟

در اين نوع طلاق فرض بر اين است كه زن و شوهر با جدايي موافق اند ، در اين صورت دادخواست طلاق توافقي را به دادگاه تسليم مي كنند . دادگاه معمولا” از ميان افراد نزديك خانواده هاي زن و شوهر دو داور بر مي گزيند و اگر آنها نتوانند ميان زن و شوهر سازش برقرار نمايند بايستي توافق آنها را در مورد مسايل مالي ، حضانت و ملاقات اطفال مشترك جلب و به دادگاه ارايه كنند تا دادگاه گواهي عدم امكان سازش را صادر كند . در صورتي كه در مورد مسايل ياد شده توافق نشود ، دادگاه از صدور حكم عدم امكان سازش به عنوان طلاق توافقي خودداري مي كند و كسي كه خواهان طلاق است بايد به روش ديگر اقدام كند .

در طلاق توافقی درمورد مسایل مالی ونحوه پرداخت آن، حضانت فرزند یا فرزندان چنانچه به سن قانونی نرسیده باشند باید با هم توافق نموده وسپس با تقدیم دادخواست به دادگاه خانواده، موارد توافق شده را در دادگاه مطرح نموده وسرانجام دادگاه براساس توافق حاصله حکم صادر خواهد نمود.

نکات مهم طلاق توافقی


طلاق توافقی همانگونه که از نامش پیداست در واقع طلاقی است که هر دو طرف بر آن راضی بوده و در خصوص مسایل مربوط از قبیل مهریه ونفقه وحضانت و غیره توافق نموده‌اند.

از لحاظ حقوقی طلاق توافقی در واقع طلاق خلع است یعنی زن به واسطه كراهتی كه از مرد دارد باید مالی كمتر، معادل یا بیشتر از مهریه خود را به مرد بدهد تا او را راضی به طلاق كند.

از آنجا که هیچ نوع طلاقی حتی طلاق توافقی بدون حکم دادگاه قابل ثبت نیست برای گرفتن طلاق توافقی زن و شوهر باید به همراه شناسنامه و کارت ملی و عقد‌نامه به دادگاه بروند و فُرم درخواست را تکمیل و همه موارد و مسائل مانند حضانت فرزند، ملاقات، امورمالی مانند مهریه، جهیزیه، نفقه و غیره را مشخص كنند.

ثبت طلاق در دفترخانه:

زوجین سه ماه مهلت دارند تا با ارائه گواهی عدم امکان سازش به دفترخانه طلاق، صیغه طلاق را جاری و ثبت كنند.
اعتبار گواهی عدم امكان سازش به مدت ۳ماه است ، یعنی اگر زوجین ظرف ۳ماه آن را اجرا نكردند دیگر اعتباری ندارد.

نکاتی حقوقی در طلاق:

زن نمی‌تواند در عقد ازدواج، شرط کند که شوهرش حق ندارد او را طلاق دهد؛ زیرا مطابق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، مرد می‌تواند هروقت بخواهد زن خود را طلاق دهد. بنابراین اختیار طلاق از قوانین آمره بوده و شرط مذکور باطل است.

همچنین، زن نمی‌تواند شرط کند که حق دادن طلاق با او باشد؛ زیرا قانون حق طلاق را منحصراً به شوهر داده و از قوانین آمره می باشد. بنابر این چنین شرطی نیز باطل است.

اما زن می‌تواند، ضمن عقد ازدواج شرط نماید، که از طرف شوهر وکیل باشد که در موارد معینی یا در مدت معینی یا حتی بدون شرط یا مدت، بتواند خود را از قید زوجیت طلاق دهد. در این صورت زن به نمایندگی و به وکالت از شوهر، خود را طلاق می دهد، نه اینکه حق طلاق داشته باشد.

یرای مشاهده تمامی نکات حقوقی و توضیحات کامل در مورد انواع طلاق میتواند از لینک زیر استفاده کنید با تشکر

https://www.avestalaw.com/blog/show-blog-detail-579710931/types-of-divorce/

طلاق توافقی چیست

12 شرطى كه زن به موجب آن مى تواند از ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ تقاضاى طلاق نمايد:

در صورت خودداري شوهر از دادن خرجي زن و انجام ساير حقوق واجب زن به مدت 6 ماه.
دومين شرط ذكر شده در عقدنامه كه به زن اجازه طلاق مي‌دهد، بدرفتاري زوج است به حدي كه ادامه زندگي را براي زوجه غير قابل تحمل كند.
سومين شرطي كه با وجود آن زن اختيار طلاق دارد، بيماري خطرناك غير قابل درمان مرد است در حدي كه سلامت زن را به خطر اندازد.
شرط چهارم ديوانه بودن مرد است در زماني كه امكان فسخ وجود ندارد.
پنجمين شرط مندرج در عقدنامه، اشتغال مرد به كاري است كه به حيثيت و آبروي زن و مصالح خانوادگي او لطمه بزند در اين صورت زن مي‌تواند تقاضاي طلاق كند.
محكوميت شوهر به مجازات 5 سال حبس يا بيشتر، يا به جزاي نقدي كه بر اثر ناتواني از پرداخت، منجر به 5 سال بازداشت شود يا به حبس و جزاي نقدي كه مجموعاً منتهي به 5 سال بازداشت يا بيشتر شود و حكم مجازات در حال اجرا باشد نيز يكي ديگر از شروط ضمن عقد نكاح است كه به زن امكان مطلقه شدن را مي‌دهد.
ابتلاء زوج به هر گونه اعتياد مضري كه به تشخيص دادگاه به اساس زندگي خانوادگي خللي وارد آورد و ادامه زندگي را براي زوجه دشوار كند مانند اعتيادي كه منجر به بيكاري مرد، فروش اثاثيه منزل و وارد نمودن ضرر به سلامت جسمي و روحي زن و فرزند شود.
چنانچه زوج زندگي خانوادگي را بدون عذر موجه ترك كند يا اينكه 6 ماه متوالي بدون عذر موجه غيبت كند، زن مي‌تواند با مراجعه به دادگاه و بدون حضور شوهر طلاق خود را ثبت كند.
محكوميت قطعي زوج بر اثر ارتكاب به جرم و اجراي هر گونه مجازات اعم از حد و تعزير است كه مغاير با حيثيت و شئون خانوادگي زن باشد تشخيص اين امر نيز با توجه به وضع و موقعیت زن و عرف و موازين ديگر با دادگاه است.
دهمين شرط از شروط دوازده گانه عقد نكاح، بچه‌دار نشدن مرد پس از گذشت 5 سال از زندگي مشترك به جهت عقيم بودن يا عوارض جسمي ديگر است كه در اين صورت زن مي‌تواند تقاضاي طلاق كند.
همچنين چنانچه زوج مفقودالاثر شود و ظرف 6 ماه پس از مراجعه زوجه به دادگاه پيدا نشود نيز دادگاه حكم طلاق را صادر مي‌كند.
آخرين شرطي كه زوج در عقدنامه آن را امضا مي كند و اختيار طلاق را به همسرش مي‌دهد، ازدواج مجدد مرد بدون اجازه همسر است كه در صورت وقوع اين مورد، زن حق طلاق را از مرد مي‌گيرد.

شروط ضمن عقد ازدواج

شرط‌های زیر از جمله شروطی هستند که در سندهای ازدواج قید نشده‌اند، ولی زن و شوهر می‌توانند آنها را در سند ازدواج بگنجانند:

شرط تحصیل
شرط اشتغال
شرط اجازه خروج از کشور
شرط وکالت زن در طلاق

شرط تحصیل


اگرچه حق تحصیل از حقوق اساسی هر فرد است، اما برای پرهیز از مشکلات احتمالی عبارت زیر برای درج در سند ازدواج پیشنهاد می‌شود:

مرد، بە همسرش اختیار می‌دهد در ادامه تحصیل تا هر مرحله که زن لازم بداند و در هر کجا که شرایط لازم کند.

شرط اشتغال:


مطابق قانون، اگر شغلِ زن مغایر با مصالح خانواده یا حیثیت شوهر یا زن باشد مرد می‌تواند همسر خود را از آن شغل منع کند. با توجه به اینکه امکان تفسیرهای مختلف از این متن قانونی وجود دارد، گنجاندن عبارت زیر در سند ازدواج پیشنهاد می‌شود:

مرد، همسرش را در اشتغال به هر شغلی که مایل باشد، در هر کجا که شرایط ایجاب نماید صاحب اختیار می کند.

شرط اجازه خروج از کشور:


مطابق قانون زنان متاهل فقط با اجازه کتبی همسر خود می‌توانند از کشور خارج شوند. برای این منظور درج عبارت زیر در عقدنامه پیشنهاد می‌شود:

مرد بە همسر، وکالت بلاعزل می‌دهد که با همه اختیارات قانونی بدون نیاز به اجازه شفاهی یا کتبی مجدد شوهر، از کشور خارج شود. تعیین مدت، مقصد و شرایط مربوط به مسافرت به خارج از کشور به صلاحدید خود زن است.

شرط وکالت مطلق زوجه در طلاق:


مطابق قانون، زن تنها در موارد بسیار خاص می‌تواند از همسر خود جدا شود. با شرط زیر زن این اجازه را دارد تا در هر زمان و به هر دلیلی، خود مستقلا از دادگاه تقاضای طلاق کند. برای این امر درج عبارت به شکل زیر پیشنهاد می‌شود:

مرد به همسرش وکالت (بلاعزل با حق توکیل به غیر) می‌دهد تا زن در هر زمان و تحت هر شرایطی بجای مرد اقدام به مطلقه نمودن خود از قید زوجیت مرد به هر نوع طلاق به هر طریقی اعم ازینکه دریافت یا بخشش مهریه کند.

https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/679/Home/Consensual_divorce

برچسب ها Consensual divorce ,
بازدید : 84
سه شنبه 11 آذر 1399 زمان : 23:09

ایالت تگزاس یک دادخواست لحظه آخری را مطرح کرده است که از یک قاضی فدرال خواسته است قانونی را که ایالات متحده را برای حمایت از مرخصی پزشکی خانواده به همه زوج های همجنس متاهل متعهد می کند ، مسدود کند. اما قاضی روز پنجشنبه اعلام کرد که این دادخواست ممکن است خیلی دیر شده باشد ، به این معنی که اولین چالش برای نتیجه مهم حکم برجسته دیوان عالی کشور مبنی بر اعتراض به قانون دفاع از ازدواج ممکن است هرگز به دادگاه نرسد. قاعده ای که وزارت کار قرار است در تاریخ 27 مارس اجرا شود ، به مشاغل نیاز دارد. برای رعایت قوانین ازدواج در ایالت هایی که کارمندانشان در آن ازدواج کرده اند - نه در جایی که در حال حاضر در آن زندگی می کنند - در اعمال قانون مرخصی خانواده و پزشکی. به عبارت دیگر ، طبق این قاعده ، مشاغل در تگزاس و ایالت های دیگر که ازدواج همجنسگرا را به رسمیت نمی شناسند ، موظفند مرخصی پزشکی را به زوج های همجنس متاهل در ایالت های دیگر که آن را تشخیص می دهند ، اعطا کنند. وزارت کار پس از حکم دیوان عالی کشور در ژوئن 2013 در برابر ویندزور امتناع کرد که

کانر از تگزاس خواست که دادخواست را آنقدر نزدیک به تاریخ مورد بررسی قرار دهد و گفت که هیچ مدرکی دال بر اینکه او هیچ مدرکی برای اثبات اینکه ایالات‌متحده آمریکا در یک تظاهرات مخالف با ازدواج همجنس‌گرایان در ماه گذشته در کنگره ایالتی در Austin.Ralp، برارا و AP قرار داده بود، به وکلای مدافع حقوق تگزاس داده بود.


منبع

بازدید : 85
سه شنبه 11 آذر 1399 زمان : 17:25

طلاق چیست؟

بر طبق گفته های سایت منبع ، طلاق یک کلمه عربی از ریشه طالق است که به معنای گره گشایی و رها شدن است و در فقه به عنوان لغو ازدواج با کلمات خاص استفاده می شود. اگرچه در اصول فقه اسلامی طلاق اساساً محکوم است ، اما در جهان امروز طلاق عملکرد قانونی مهمی دارد و از آویزهایی است که برای پایان دادن به رابطه زناشویی زن و مرد استفاده می شود. از قضا قوانین ذکر شده برای طلاق از همان اصول و قواعد فقهی ناشی می شود و بر این اساس ، تعهداتی که زوجین در طول ازدواج مجبور به انجام آن هستند از دوش آنها برداشته می شود.

(2) طلاق در لغت به معنای ترک است و طلاق مصدر است که به معنای ترک است و در اصطلاح به فسخ نکاح توسط یک همسر اطلاق می شود. به عبارت دیگر ، معنای اصطلاحی طلاق متناسب با معنای تحت اللفظی آن است و به معنای جدا شدن زن از اسارت ازدواج و فسخ قرارداد ازدواج است؛ همچنین در برخی منابع طلاق فسخ نکاح دائمی با شرایط و تشریفات خاص توسط همسر یا نماینده قانونی است. (3) لازم به ذکر است که طلاق اساساً یک ازدواج دائم است. ماده 1139 قانون مدنی در این رابطه پیش بینی کرده است: طلاق برای ازدواج دائم است و زن پس از انقضا یا فسخ آن توسط شوهر ، ازدواج را ترک می کند. ماهیت طلاق با توجه به ماهیت طلاق در فقه و حقوق ، باید گفت که طلاق یکی از اعمال حقوقی است و از آنجا که با اراده حاصل می شود (خواه اراده زوجین باشد یا نماینده قانونی) ، در این شرایط قرار می گیرد . عناصر طلاق عناصر طلاق عبارتند از: طلاق ، زنی که طلاق گرفته ، شکل طلاق و شهادت دو شاهد عادل (4) ، که در زیر بررسی خواهیم کرد: واجد شرایط بودن: حق طلاق طبق ماده "1133" ق. . م او با شوهرش است و این یکی از حقوق مدنی است و طبق ماده 958 قانون مدنی "هر انسانی از حقوق شهروندی برخوردار خواهد شد ، اما هیچ کس نمی تواند از حقوق او استفاده کند. "مگر اینکه وی توانایی قانونی این کار را داشته باشد." یعنی ماده 1136 قانون مدنی می گوید: "فرد مطلقه باید بالغ ، خردمند ، عمدی و آزاد باشد." بلوغ اهمیت بلوغ همانطور که بود ، رسیدن به سنی است که قانون پیش فرض می داند که شخص بتواند وارد جامعه شود و منافع و آسیب های خود را تصدیق کند و از منافع خود محافظت کند. (5) دلیل آن شرط دیگری است که در ماده 1136 در مورد طلاق پیش بینی شده است. قرار دادن عقل است. بنابراین ، مجنون ، به دلیل اختلال روانی ، نمی تواند آزادی زنی را از قید ازدواج تصور کند و آن را موضوع قصد خود قرار دهد. به همین دلیل ، قانون برای عبارات مجنون هیچ ارزشی ندارد. مهم نیست که دیوانه ثابت باشد یا دوره ای. هر وقت طلاق در زمان جنون اتفاق می افتد

طلاق و انواع آن

وکالت در طلاق

طلاق مسئله ای برای فرد نیست ، در غیر این صورت نماینده قانونی همسر (قیم ، متولی ، قیم غیر عادی دائمی) قادر به این کار نخواهد بود ، بنابراین همسر می تواند به شخص دیگر وکالت نامه و وکالت برای طلاق زن بدهد ، همانطور که او می تواند زن را به عنوان وکالت و وکالت در وکالت در طلاق قرار دهید. ماده 1138 قانون مدنی می گوید: "اجرای وکالت برای وکیل امکان پذیر است." فرقی نمی کند همسر در اعتبار وکالت نامه در صورت طلاق غایب باشد یا حضور داشته باشد. برخي از وكلاي اماميه اقامه دعوي طلاق در حضور شوهري كه به جاي زن حضور دارد را جايز نمي دانند و نمي دانند. (7)

شوهر وکالت نامه ای را که می خواهد همسرش را طلاق دهد می دهد ، همانطور که می تواند زنی را که به طور مستقیم یا از طریق مربی برای مدت معینی طلاق می گیرد و هیچ گونه اشکال قانونی در آن وجود ندارد ، نمایندگی کند. نمایندگی همسر در طلاق می تواند مطلق باشد. زیرا شوهر برای طلاق به همسر خود را برای طلاق به تنهایی یا دیگری تفویض می کند؛ و می توان آن را محدود کرد. به گونه ای که شوهر می گوید: شخصی وکیل است که در مدت ده روز شش ماه همسرم را طلاق می دهد.

وكیل نمی تواند از حدود وكالت نامه داده شده به وی فراتر رود. کما اینکه شوهر به دیگری که زن خود را طلاق می دهد وکالت مطلق می دهد ، وکیل نمی تواند برای طلاق از او طلاق بگیرد ، زیرا طلاق طلاق در ازای پولی است که زن به شوهر بدهکار است ، مانند قضیه طلاق. خواهد آمد

وکالت در صورت طلاق ممکن است در قراردادی لحاظ شود که زوجین را ملزم به عزل وکیل نکنند. این ماده 1119 ق. م می گوید: ”طرفین قرارداد ازدواج می توانند ، تحت هر شرایطی که با الزامات قرارداد مذکور مغایرت نداشته باشد ، علاوه بر قرارداد ازدواج یا قرارداد لازم دیگر. گویی پیش بینی شده است که هر وقت شوهر با زن دیگری ازدواج می کند ، یا برای مدتی ناپدید می شود ، یا ترک صدقه می کند ، یا علیه زندگی همسرش صحبت می کند ، یا سو that استفاده می کند که زندگی آنها غیرقابل تحمل است ، زن وکیل است و پروکسی کاملا شرط در دادگاه و تصویب حکم نهایی. "(8)

ستون دوم: شرایط مطلق

در مورد طلاق بلوغ و عقل ، شرط صحت طلاق نیست ، زیرا طلاق واجب است و زن مطلقه هیچ دخالتی در تحقق آن ندارد. در نتیجه ، شوهر می تواند زنی را که کمتر از 16 سال سن دارد و در نتیجه معافیت ازدواج کرده است ، طلاق دهد. درست مثل اینکه می تواند همسر دیوانه اش را طلاق دهد. (9)

قانون مدنی به منظور جلوگیری از افزایش طلاق و اطلاع از وضعیت زن در رابطه با بارداری ، رعایت برخی شرایط در زن در هنگام طلاق را ضروری دانسته است.

ماده "1140" ق. م می گوید ، "طلاق یک زن در طول زنانه بودن یا در دوران نفاس او معتبر نیست مگر اینکه زن باردار باشد یا طلاق قبل از عدم صمیمیت با زن یا زن صورت گرفته باشد. "به گونه ای که نمی توان از عادت زن بودن زن ، اطلاعاتی به دست آورد."

ماده "1141" ق. وی گفت: "طلاق در هر زمان معتبر نیست." "مگر اینکه زن یائسه باشد یا باردار باشد."

ماده "1142" ق. م می گوید: "طلاق زنی که علی رغم سن او زن نمی شود ، زمانی معتبر است که سه ماه از آخرین تاریخ صمیمیت با زن بگذرد."

وکالت طلاق

با توجه به مطالب فوق ، زنان مطلقه از نظر مزاجی در دو دسته قرار می گیرند:

الف) زنانی که شوهر می تواند در هر صورت با آنها طلاق بگیرد

این زنان عبارتند از:

  1. زنی که شوهرش با او رابطه نداشته است
  2. . زن یائسه؛
  3. 3. زن باردار.

زنانی که عادت زنانگی دارند زنانی هستند که به سن ناامیدی نرسیده اند و عادت زنانگی را منظم یا نامنظم می دانند.

شرایطی که باید در طول طلاق در زنانی که به زنانه عادت کرده اند رعایت شود تا طلاق آنها معتبر باشد:

الف) زن در بدو تولد نیست ؛

ب) زن عادت زنانگی ندارد (10).

  1. زنانی که عادت زنانگی را نمی بینند

آنچه در مورد بطلان طلاق در دوران زنانه و همچنین در دوران خلوص وضع گفته شده است ، این است که زن به زنانه عادت کند ، در غیر این صورت ماده "1142" ق. م: "طلاق زنی که به رغم سن زیاد به زنانه عادت نکرده باشد درست زمانی است که سه ماه از آخرین تاریخ صمیمیت با زن می گذرد." راه حل این است که اگر از پرونده زن مشخص شود که او هیچ عادت زنانه ای ندارد ، در غیر این صورت ، اگر برای اولین بار عادت زنانه او به تعویق افتد ، پس از سه ماه شوهر نمی تواند زن را طلاق دهد ، اما باید صبر کند. چه کسی یا عادت زنانگی را می بیند یا معلوم می شود که دیگر آن را نمی بیند ، زیرا ممکن است به دلیل عارضه بیماری ، عارضه زنانگی موقتاً به تأخیر بیفتد. بدون اینکه باردار باشم و بعد بهبودی پیدا کنم و دوباره به زنانه عادت کنم. (11)

ستون سوم: شرایط معتبر به صورت طلاق

طلاق در صورت داشتن شرایط زیر منجر به انحلال ازدواج می شود:

1- طلاق نیت دارد.

2- شخصی که آزاد می شود باید زن خاصی باشد.

3- مطلقه باید رضایت داشته باشد. (12)

البته باید توجه داشت که در مواردی که زن حق دارد شوهر خود را مجبور به طلاق کند و توسط دادگاه خود مجبور به طلاق شود ، طلاق نتیجه اکراه نیست و صحیح است. از ماده 207 ق. م ماده 207 قانون مدنی: "تعهد شخص به معامله توسط مقامات ذیصلاح قانونی نامطلوب محسوب نخواهد شد".

برچسب ها طلاق توافقی , طلاق ,
بازدید : 76
سه شنبه 11 آذر 1399 زمان : 17:24

طلاق چیست؟

بر طبق گفته های سایت منبع ، طلاق یک کلمه عربی از ریشه طالق است که به معنای گره گشایی و رها شدن است و در فقه به عنوان لغو ازدواج با کلمات خاص استفاده می شود. اگرچه در اصول فقه اسلامی طلاق اساساً محکوم است ، اما در جهان امروز طلاق عملکرد قانونی مهمی دارد و از آویزهایی است که برای پایان دادن به رابطه زناشویی زن و مرد استفاده می شود. از قضا قوانین ذکر شده برای طلاق از همان اصول و قواعد فقهی ناشی می شود و بر این اساس ، تعهداتی که زوجین در طول ازدواج مجبور به انجام آن هستند از دوش آنها برداشته می شود.

(2) طلاق در لغت به معنای ترک است و طلاق مصدر است که به معنای ترک است و در اصطلاح به فسخ نکاح توسط یک همسر اطلاق می شود. به عبارت دیگر ، معنای اصطلاحی طلاق متناسب با معنای تحت اللفظی آن است و به معنای جدا شدن زن از اسارت ازدواج و فسخ قرارداد ازدواج است؛ همچنین در برخی منابع طلاق فسخ نکاح دائمی با شرایط و تشریفات خاص توسط همسر یا نماینده قانونی است. (3) لازم به ذکر است که طلاق اساساً یک ازدواج دائم است. ماده 1139 قانون مدنی در این رابطه پیش بینی کرده است: طلاق برای ازدواج دائم است و زن پس از انقضا یا فسخ آن توسط شوهر ، ازدواج را ترک می کند. ماهیت طلاق با توجه به ماهیت طلاق در فقه و حقوق ، باید گفت که طلاق یکی از اعمال حقوقی است و از آنجا که با اراده حاصل می شود (خواه اراده زوجین باشد یا نماینده قانونی) ، در این شرایط قرار می گیرد . عناصر طلاق عناصر طلاق عبارتند از: طلاق ، زنی که طلاق گرفته ، شکل طلاق و شهادت دو شاهد عادل (4) ، که در زیر بررسی خواهیم کرد: واجد شرایط بودن: حق طلاق طبق ماده "1133" ق. . م او با شوهرش است و این یکی از حقوق مدنی است و طبق ماده 958 قانون مدنی "هر انسانی از حقوق شهروندی برخوردار خواهد شد ، اما هیچ کس نمی تواند از حقوق او استفاده کند. "مگر اینکه وی توانایی قانونی این کار را داشته باشد." یعنی ماده 1136 قانون مدنی می گوید: "فرد مطلقه باید بالغ ، خردمند ، عمدی و آزاد باشد." بلوغ اهمیت بلوغ همانطور که بود ، رسیدن به سنی است که قانون پیش فرض می داند که شخص بتواند وارد جامعه شود و منافع و آسیب های خود را تصدیق کند و از منافع خود محافظت کند. (5) دلیل آن شرط دیگری است که در ماده 1136 در مورد طلاق پیش بینی شده است. قرار دادن عقل است. بنابراین ، مجنون ، به دلیل اختلال روانی ، نمی تواند آزادی زنی را از قید ازدواج تصور کند و آن را موضوع قصد خود قرار دهد. به همین دلیل ، قانون برای عبارات مجنون هیچ ارزشی ندارد. مهم نیست که دیوانه ثابت باشد یا دوره ای. هر وقت طلاق در زمان جنون اتفاق می افتد

طلاق و انواع آن

وکالت در طلاق

طلاق مسئله ای برای فرد نیست ، در غیر این صورت نماینده قانونی همسر (قیم ، متولی ، قیم غیر عادی دائمی) قادر به این کار نخواهد بود ، بنابراین همسر می تواند به شخص دیگر وکالت نامه و وکالت برای طلاق زن بدهد ، همانطور که او می تواند زن را به عنوان وکالت و وکالت در وکالت در طلاق قرار دهید. ماده 1138 قانون مدنی می گوید: "اجرای وکالت برای وکیل امکان پذیر است." فرقی نمی کند همسر در اعتبار وکالت نامه در صورت طلاق غایب باشد یا حضور داشته باشد. برخي از وكلاي اماميه اقامه دعوي طلاق در حضور شوهري كه به جاي زن حضور دارد را جايز نمي دانند و نمي دانند. (7)

شوهر وکالت نامه ای را که می خواهد همسرش را طلاق دهد می دهد ، همانطور که می تواند زنی را که به طور مستقیم یا از طریق مربی برای مدت معینی طلاق می گیرد و هیچ گونه اشکال قانونی در آن وجود ندارد ، نمایندگی کند. نمایندگی همسر در طلاق می تواند مطلق باشد. زیرا شوهر برای طلاق به همسر خود را برای طلاق به تنهایی یا دیگری تفویض می کند؛ و می توان آن را محدود کرد. به گونه ای که شوهر می گوید: شخصی وکیل است که در مدت ده روز شش ماه همسرم را طلاق می دهد.

وكیل نمی تواند از حدود وكالت نامه داده شده به وی فراتر رود. کما اینکه شوهر به دیگری که زن خود را طلاق می دهد وکالت مطلق می دهد ، وکیل نمی تواند برای طلاق از او طلاق بگیرد ، زیرا طلاق طلاق در ازای پولی است که زن به شوهر بدهکار است ، مانند قضیه طلاق. خواهد آمد

وکالت در صورت طلاق ممکن است در قراردادی لحاظ شود که زوجین را ملزم به عزل وکیل نکنند. این ماده 1119 ق. م می گوید: ”طرفین قرارداد ازدواج می توانند ، تحت هر شرایطی که با الزامات قرارداد مذکور مغایرت نداشته باشد ، علاوه بر قرارداد ازدواج یا قرارداد لازم دیگر. گویی پیش بینی شده است که هر وقت شوهر با زن دیگری ازدواج می کند ، یا برای مدتی ناپدید می شود ، یا ترک صدقه می کند ، یا علیه زندگی همسرش صحبت می کند ، یا سو that استفاده می کند که زندگی آنها غیرقابل تحمل است ، زن وکیل است و پروکسی کاملا شرط در دادگاه و تصویب حکم نهایی. "(8)

ستون دوم: شرایط مطلق

در مورد طلاق بلوغ و عقل ، شرط صحت طلاق نیست ، زیرا طلاق واجب است و زن مطلقه هیچ دخالتی در تحقق آن ندارد. در نتیجه ، شوهر می تواند زنی را که کمتر از 16 سال سن دارد و در نتیجه معافیت ازدواج کرده است ، طلاق دهد. درست مثل اینکه می تواند همسر دیوانه اش را طلاق دهد. (9)

قانون مدنی به منظور جلوگیری از افزایش طلاق و اطلاع از وضعیت زن در رابطه با بارداری ، رعایت برخی شرایط در زن در هنگام طلاق را ضروری دانسته است.

ماده "1140" ق. م می گوید ، "طلاق یک زن در طول زنانه بودن یا در دوران نفاس او معتبر نیست مگر اینکه زن باردار باشد یا طلاق قبل از عدم صمیمیت با زن یا زن صورت گرفته باشد. "به گونه ای که نمی توان از عادت زن بودن زن ، اطلاعاتی به دست آورد."

ماده "1141" ق. وی گفت: "طلاق در هر زمان معتبر نیست." "مگر اینکه زن یائسه باشد یا باردار باشد."

ماده "1142" ق. م می گوید: "طلاق زنی که علی رغم سن او زن نمی شود ، زمانی معتبر است که سه ماه از آخرین تاریخ صمیمیت با زن بگذرد."

وکالت طلاق

با توجه به مطالب فوق ، زنان مطلقه از نظر مزاجی در دو دسته قرار می گیرند:

الف) زنانی که شوهر می تواند در هر صورت با آنها طلاق بگیرد

این زنان عبارتند از:

  1. زنی که شوهرش با او رابطه نداشته است
  2. . زن یائسه؛
  3. 3. زن باردار.

زنانی که عادت زنانگی دارند زنانی هستند که به سن ناامیدی نرسیده اند و عادت زنانگی را منظم یا نامنظم می دانند.

شرایطی که باید در طول طلاق در زنانی که به زنانه عادت کرده اند رعایت شود تا طلاق آنها معتبر باشد:

الف) زن در بدو تولد نیست ؛

ب) زن عادت زنانگی ندارد (10).

  1. زنانی که عادت زنانگی را نمی بینند

آنچه در مورد بطلان طلاق در دوران زنانه و همچنین در دوران خلوص وضع گفته شده است ، این است که زن به زنانه عادت کند ، در غیر این صورت ماده "1142" ق. م: "طلاق زنی که به رغم سن زیاد به زنانه عادت نکرده باشد درست زمانی است که سه ماه از آخرین تاریخ صمیمیت با زن می گذرد." راه حل این است که اگر از پرونده زن مشخص شود که او هیچ عادت زنانه ای ندارد ، در غیر این صورت ، اگر برای اولین بار عادت زنانه او به تعویق افتد ، پس از سه ماه شوهر نمی تواند زن را طلاق دهد ، اما باید صبر کند. چه کسی یا عادت زنانگی را می بیند یا معلوم می شود که دیگر آن را نمی بیند ، زیرا ممکن است به دلیل عارضه بیماری ، عارضه زنانگی موقتاً به تأخیر بیفتد. بدون اینکه باردار باشم و بعد بهبودی پیدا کنم و دوباره به زنانه عادت کنم. (11)

ستون سوم: شرایط معتبر به صورت طلاق

طلاق در صورت داشتن شرایط زیر منجر به انحلال ازدواج می شود:

1- طلاق نیت دارد.

2- شخصی که آزاد می شود باید زن خاصی باشد.

3- مطلقه باید رضایت داشته باشد. (12)

البته باید توجه داشت که در مواردی که زن حق دارد شوهر خود را مجبور به طلاق کند و توسط دادگاه خود مجبور به طلاق شود ، طلاق نتیجه اکراه نیست و صحیح است. از ماده 207 ق. م ماده 207 قانون مدنی: "تعهد شخص به معامله توسط مقامات ذیصلاح قانونی نامطلوب محسوب نخواهد شد".

برچسب ها طلاق توافقی , طلاق ,
بازدید : 89
سه شنبه 11 آذر 1399 زمان : 15:07

یک پارک در حال کار در پارک ملی Virunga در جمهوری دموکراتیک کنگو زمانی که دو گوریل تصمیم به اعتصاب یک avu orphaned در پارک ملی park's nga گرفتند، and هستند که پس از اینکه ویروس ویروسی شد، تصویر را در اینستاگرام پست کردند و گفتند، " بله، واقعی است! این گزارش همچنین به خوانندگان گفت که تعجب نمی‌کنند از اینکه این دختران در دو فوتی خود غافلگیر شوند - اغلب primates برای کوتاه‌مدت در حال راه رفتن (bipedalism) هستند، در حالیکه سلفی طرف روشن‌تر یک جنگل‌بان را نشان می‌دهد، این کار می‌تواند یک شغل خطرناک باشد. در سال گذشته، مردان مسلح پنج تکاور پارک ملی Virunga را کشتند که اغلب جان خود را برای محافظت از حیات وحش به خطر می‌اندازند و the nga گفت که این عکس در شرایط استثنایی رخ داده‌است و به مردم یادآوری می‌کند که " هرگز اجازه پیدا کردن گوریل وحشی را ندارد."
منبع

بازدید : 85
دوشنبه 10 آذر 1399 زمان : 23:08

TYNGSBORO - همسایگان دیگر همان درخشش را دیدند که کلبی ایتیر ، ساکن 14 ساله Tyngsboro ، دقیقاً بعد از نیمه شب 7 اوت ، از خانه در خیابان 16 پویتراس بیرون آمد تفاوت این بود که ایتیر تصمیم گرفت که باید درباره نور غیرمعمول که در بیرون پنجره اش مشاهده می کرد ، چیزی بگوید. در صحبت کردن ، نوجوان ممکن است حداقل یک زندگی را نجات دهد. درخشش ، که دیگران تصور می کردند احتمالاً فقط یک آتش سوزی در حیاط خلوت است ، معلوم شد که شروع یک دوزخ است که سرانجام بر خانه ای حاوی پنج کودک و سه بزرگسال غلبه کرد. پدر ایتیر ، برایان ایتیر ، در حالی که در مورد آتش سوزی که خانه همسایه اش را ویران کرده بود ، گفت: این یک عامل بزرگ بود. اگر پسرم به ما نگفته بود ، آن دو یا دو دقیقه ای که نمی توانستیم داشته باشیم. اقدام سریع او برای هشدار دادن به همسرم و سپس بیدار کردن من نوعی است که روز را نجات داد. Colby Ethier به تازگی از خواب بلند شده بود تا یک لیوان آب از آشپزخانه دریافت کند وقتی که برای اولین بار متوجه تابش نور از دارایی همسایه شد. این نوجوان فکر کرد که می تواند آتش حیاط خلوت باشد ، اما تصمیم گرفت درخشش غیرمعمول را به مادرش نشان دهد. پس از نگاهی به خودش ، تصمیم گرفت شوهر خود را بیدار کند. ایتیر گفت ، من به بیرون رفتم تا ظاهر بهتری داشته باشم و فهمیدم که تمام جلوی خانه ، جایی که گاراژ در آن قرار دارد ، کاملاً درگیر شده است و به سمت وسط خانه پخش می شود. در حالی که همسرش 911 را صدا می کرد ، برایان ایتیر به سمت خانه در حال سوختن می چرخید. با نزدیک شدن ، او می توانست فریادهایی را که از درون ساختار شعله ور می آید بشنود. اعضای گروه آتش نشانی Tyngsborough برای خاموش کردن آتش سوزی در خیابان 16 Poitras در اوایل صبح جمعه ، 7 اوت ، جایی که یک زن 81 ساله از یک پنجره نجات یافت ، کار می کنند. ایتیر گفت که او خانواده ای را که در خانه زندگی می کنند به خوبی می شناسد. این خانواده پنج فرزند است ، از سن یک دختر شیرخوار گرفته تا یک پسر 8 ساله و همچنین سه بزرگسال. ایتیر کشف کرد که همه کودکان راه خود را به طبقه پایین و به اتاق نشیمن خانه ساخته اند. او برای کمک به کودک وحشت زده کار کرد

از طریق یک پنجره طبقه اول از خانه خارج شوید. وی سپس به دو بزرگسال - مادربزرگ و مادربزرگ کودکان - کمک کرد تا از خانه فرار کنند. ایتیر خاطرنشان کرد: یک زن مسن با مشکلات تحرک - مادربزرگ بچه ها - در حالی که آتش همچنان در حال گسترش است در داخل خانه باقی مانده است. پدربزرگ زن 81 ساله را در نزدیکی یک پنجره تصویری در جلوی خانه بدست آورده بود ، اما تلاش برای رهایی او از ساختار بسیار خطرناک ناکام ماند. ایتیر به یاد می آورد که تنها راهی که می توانستند او را از خانه بیرون کنند ، این بود که اگر وارد ساختار سوزش شود و سعی کند او را از داخل بلند کند. ایتیر گفت ، دقیقاً همانطور که برای رفتن به پنجره جانبی و داخل خانه رفتم ، آن موقع که یک انفجار در گاراژ رخ داد. این همه ما را به عقب برگرداند. با انفجار ، پشت سر هم زباله ها و دود سیاه چرخاننده شد. ایتیر فهمید که آنها بدون تجهیزات مناسب قادر به ورود به سازه نخواهند بود. در این زمان ، چندین همسایه برای کمک به صحنه حضور داشتند ، همانطور که خدمه اضطراری از جمله آتش نشانی Tyngsboro نیز حضور داشتند. خانه تک خانواده ای در خیابان 16 پویتراس در تینگسبورو پس از تحمل آتش دو زنگ در صبح جمعه. براساس اطلاعاتی که بعداً توسط Fire Capt ارائه شده است. کریس نیوتن ، آتش نشانان حدود ساعت 12:16 دقیقه بعد از ظهر وارد صحنه شدند و طبقه اول خانه دو طبقه را که در شعله های سنگین درگیر بود پیدا کردند. نیوتن گفت ، پس از زنگ دوم ، یک پنجره شکسته شد و من به ساختمان کمک کردم. حدود 2 تا 3 پا خزیدم ، زن را گرفتم و او را به سمت پنجره کشیدم. با کمک سایر آتش نشانان ، از ساختمان بیرون کشیده شدیم. این زن 81 ساله قبل از انتقال توسط آمبولانس Tyngsboro به بیمارستان عمومی Lowell در محل توسط آتش نشانی Tyngsboro و پزشکان عمومی بیمارستان Lowell تحت معالجه قرار گرفت. دستیار رئیس پاتریک ساندز در آن زمان گفت که این زن به دلیل سوختگی جزئی در بازوی راست و شانه راست تحت درمان قرار گرفته است. ایتیر ، که به UMass Lowe پیوست

پلیس به عنوان یک مامور اعزامی در سال ۲۰۱۲ به یک گشتی در سال ۲۰۱۶ تبدیل شد. در خبر رسمی منتشر شده در مورد عملیات نجات آتش‌سوزی توسط UMass لوول، Ethier گفت که او می‌تواند به خاطر داشته باشد که تنها در حین کار در اداره پلیس لوول به یک آتش‌سوزی خانگی پاسخ دهد.Ethier در این خبر گفت: " من یکی از اولین افرادی بودم که به آنجا رسیدم، اما هیچ چیزی نبود که ما بتوانیم کسی را نجات دهیم."براساس این خبر، Randy brashears، رئیس پلیس UMass Lowell، گفت که این اداره Ethier را برای اقدامات قهرمانانه خود در اواخر سال جاری به رسمیت خواهد شناخت. Ethier - مانند یک پدر مغرور - برای منحرف کردن اکثریت اعتبار به پسرش Colby، سریع عمل می‌کند.آن‌ها همه می‌گفتند که اگر آن را در آن زمان ندیده بودم، می‌توانست بسیار متفاوت باشد.طبق گفته وس راسل رئیس آتش‌نشانی Tyngsboro آتش‌سوزی در این هفته هنوز مشخص نشده است. اداره آتش‌نشانی ایالتی در حال هدایت تحقیقات به همراه دپارتمان پلیس Tyngsboro است.آسیب‌هایی که توسط شعله‌ها انجام شد خانه را ویران کرد و Ethier گفت که خراب خواهد شد و بازسازی خواهد شد.از (آرون کورتیس)در تویی‌تر @ aselahcurtis پیروی کنید.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 5257
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه